Завдання з історії на період карантину.
Свирида Л.В.
5 клас
«Мій Київ» - прочитати тему «Київ торговий» , стор. 75-79
і усно відповісти на ключові питання на стор. 75
Вступ до історії. Параграф 19: виконати в зошиті практичну роботу «Про що
і про кого розповідає історія рідного краю»; хто з учнів обрав пам’ятник
історичному діячеві чи відомій особистості, підготувати розповідь за планом на
стор.135 (група 1) .
Параграф 20:
виконати в зошиті практичну роботу «Про що і про кого розповідає історія
рідного краю»; хто з учнів обрав історичну пам`ятку, скласти розповідь за 4 питаннями пам’ятки на
стор.139 «Як характеризувати пам`ятку архітектури»
7А клас
Всесвітня історія. Виконати в зошиті практичну роботу на стор. 155,
завдання 14: скласти порівняльну таблицю «Архітектура Середньовіччя» (Параграф 15, пункт 10-11).
Виконати тестові
завдання на стор. 159-160.
Історія України. Виконати в зошиті практичну роботу на стор. 152 «Зовнішня
політика князя Данила Романовича» за питаннями і завданнями до схеми.
Опрацювати параграф
17, скласти в зошиті план розповіді за темою »Загибель Галицько-Волинського
князівства».
9 клас
Всесвітня історія. Опрацювати параграф 23 «Японія, відповісти на запитання
до параграфа.
Історія України. Опрацювати параграф 24-25. Скласти конспект.
Історія України. Опрацювати параграф 24-25. Скласти конспект.
Дубовий
С.А.
7-В клас
Історія України: п.19-20, конспект
Всесвітня
історія: п.16,
конспект
10-А, Б класи
Історія України: п.28-32, контурна карта с.13
Всесвітня історія: п.25-27, с. 124 завдання
№11 письмово
11-А, Б класи
Історія України: п.20-29, контурна карта- всі завдання до кінця
Всесвітня історія: п.19-20, таблиця. Завдання на вибір (письмово):
с.195 №8,16; с.196 №25, 29
Максимчук В.І.
6 клас
Параграф 43, читати, сторінка
138, рубрика «Завдання» (виконати письмово в зошитах), схема на сторінці 138
«Суспільний устрій Рима», перекреслити в зошит.
Параграф 44, читати, сторінка
140, рубрика «Завдання» (виконати письмово в зошитах), на полях таблиця (помаранчева)
«Органи влади в Римській республіці», переписати в зошит і вивчити.
8 клас
Всесвітня історія
Параграф 20, читати, виконати письмово «Внутрішня і зовнішня політика Івана Грозного» (за схемою: │Внутрішня│Зовнішня│), пояснити терміни: смутні часи, опричнина, Іван Грозний.
Параграф 21, читати, виконати письмово: «Реформи Петра Першого у внутрішній і зовнішній політиці» (за схемою: │Внутрішня│Зовнішня│), письмово проаналізувати і оцінити реформаторську діяльність Петра Першого.
Параграф 20, читати, виконати письмово «Внутрішня і зовнішня політика Івана Грозного» (за схемою: │Внутрішня│Зовнішня│), пояснити терміни: смутні часи, опричнина, Іван Грозний.
Параграф 21, читати, виконати письмово: «Реформи Петра Першого у внутрішній і зовнішній політиці» (за схемою: │Внутрішня│Зовнішня│), письмово проаналізувати і оцінити реформаторську діяльність Петра Першого.
Історія України
Параграф 26, читати, виписати «Реформи Івана Мазепи у внутрішній і зовнішній політиці» (за схемою: │Внутрішня│Зовнішня│)
Параграф 27, читати, виписати «Основні положення конституції Пилипа Орлика».
Параграф 29, читати, письмово (за схемою: дата, заходи Петра Першого щодо обмеження прав України).
Параграф 26, читати, виписати «Реформи Івана Мазепи у внутрішній і зовнішній політиці» (за схемою: │Внутрішня│Зовнішня│)
Параграф 27, читати, виписати «Основні положення конституції Пилипа Орлика».
Параграф 29, читати, письмово (за схемою: дата, заходи Петра Першого щодо обмеження прав України).
Комментариев нет:
Отправить комментарий